نسترن رها

متن مرتبط با «حسرت جام» در سایت نسترن رها نوشته شده است

حسرت

  • نیلوبلاگ

    هيچ كسي را ندارم ....راه ها را صواب مي بينم و تلخي بيهوده پيمودنش را نشانم مي دهي. ديگر از حد گذشته است .... و همه چي توهم است .... شايد حتي .......

    ادامه مطلب