پی نوشت: امروز کلی لذت بردم از زیر و رو کردن اساطیر که نه ... بخشی از هویت همه ما انسان ها ... و فکر کردم به سفر آفرینش ... دیروز فکر می کردم راهی پیدا کنم از این هم له شدن و تحقیر .... و همه این روزها وفتی تو خیابون قدم می زنم و قطعن در این حالت جلوی دسکتاپ نیستم ... فکر می کنم ماجرای فیلم فارسی خودم رو براتون تعریف کنم ... که با این جمله معروف شروع می شه "همه ما فکر می کنیم واسه ما اتفاق نمی افته ..."
نسترن رها ...ما را در سایت نسترن رها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 64