
از قدیمی شدن من و نوع نگرشم به جهان ... همین بس که خواستم از نوشته های وبلاگ نسخه پشتیبان بگیرم نه تو کامپیوتر نه تو لپ تاپ نه تو گوشی نسخه باز نشد که نشد....برنامه نویسی وبلاگ روزگاری که دستگاه های ارتباطی مال چند نسل قبل بودند انجام شده و با اومدن فیس بوک و بعد توییتر و بعد هم گوشی های هوشمند ... اصلن به روز رسانی نشده... و جالب اینکه این برنامه های نسخه پشتیبان زمانی ارائه شد در بلاگفا که دست کم از نوشتن من در وبلاگ شش سالی می گذشت و من در زمانه ایxa0 قرار گرفته بودم که هنوز نیز ادامه دارد و ...
ادامه مطلب