نهم آبان ماه تصادف کردم و زانوم خرد شد.
داشتم به همه چی فحش می دادم چشام پر اشک بود این جوری شد.
پی نوشت: وسط خیابان گریه نکنی که چشات همه چی رو مات نبینه.
ما را در سایت نسترن رها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 33 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 16:38