از
قدیمی شدن من و نوع نگرشم به جهان ... همین بس که خواستم از نوشته های وبلاگ نسخه پشتیبان بگیرم نه تو کامپیوتر نه تو لپ تاپ نه تو گوشی نسخه باز نشد که نشد....
برنامه نویسی وبلاگ روزگاری که دستگاه های ارتباطی مال چند نسل قبل بودند انجام شده و با اومدن فیس بوک و بعد توییتر و بعد هم گوشی های هوشمند ... اصلن به روز رسانی نشده... و جالب اینکه این برنامه های نسخه پشتیبان زمانی ارائه شد در بلاگفا که دست کم از نوشتن من در وبلاگ شش سالی می گذشت و من در زمانه ای قرار گرفته بودم که هنوز نیز ادامه دارد و آن چیزی نیست جز نداشتن فرصت برای نوشتن!... حتی گریستن!
گاهی فقط یادم می افتد قدیمی شده ام ... قدیمی.
همین. نسترن رها ...
ما را در سایت نسترن رها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 38 تاريخ: يکشنبه 3 دی 1396 ساعت: 6:08