هر روز از خدا میخوام که بهم عزت بده .... روز به روز بیشتر در باتلاق تحقیر فرو می رم. به تدریج مورد افترا قرار گرفتم ، بعد از نظرگاه ها دور شدم، و در پایان حتی افراد بسیار نزدیک به من باور می کنند که من همانی هستم که به من افترا می زنند.
... و من در این سن ...
دیگر توان آنکه بجنگم
ندارم ...
می خواستم حرفم را جایی بنویسم.
همین
نسترن رها ...
ما را در سایت نسترن رها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 49 تاريخ: دوشنبه 29 بهمن 1397 ساعت: 2:06