به زمین وابسته ایم !
اگر اوضاع خوب بود... من نباید هر لحظه از خدا طلب مرگ می کردم .....
فشار روی من خیلی زیاده ... یه جوری که به من می گه یا باید همه ی کارا رو بکنی که هیچ وقت از بچگی که یادم هست ....تموم نشد .... یا باید از غصه نتوانستن بمیری.
راه دیگری اصلن وجود نداره .
.... من خیلی خیلی خیلی خسته ام .
اگه خسته نبودم دائم دعا نمی کردم که بمیرم!
+ نوشته شده در دوشنبه بیست و نهم آبان ۱۳۹۶ساعت 13:41  توسط نسترن رها |
نسترن رها ...ما را در سایت نسترن رها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 42