ماجرا از زاویه ای دیگر:
در این آش که انقدر شور شده که آشپزش هم می داند و به روی خودش نمی آورد... وزیر کار بر عکس نجار اصولگرا ، اصلاح طلب دو آتشه گفت: باران کم بارید نصف سال قبل و خیلی کمتر از ده ساله گذشته ..و خشکسالی کامل در راه است.
و سپس راهکار دادند: باید برای مقابله با خشکسالی قبول کنیم در کشوری خشکسال زندگی می کنیم و همچون پدرانمان زندگی کنیم و از آب بهره ببریم.
پ.ن: آن عمه بنده بود که قنات ها را خشکاند در حرکتی جهادی طی این چهل سال با موتور برقی افتاد به جان آب های زیرزمینی ... هر جا رسید سد زد که آب به خانه خاله اش که تو روستا بود راحت برسد بدون در نظرگرفتن عواقبش یرای حتی ده بغلی ... و حالا هر روز یک خبر هست از فرونشست یک دشت ... هر روز یک خبر هست از دریاچه ها و رودهایی که دیگر نیستند... از صیادانی که آثار تور و قایقشان در کویر! رها شده ...
زاویه سوم:
می گویند چو دزدی با چراغ آید گزیده تر برد کالا.
من فکر نمی کنم بحث کالای گزیده و ناگزیده باشد.
معمولن دزدایی که راحت کارشون رو می کنن و ابایی هم ندارن که یه دنیا بدونن دزدن ... آدم هایی با دوران کودکی فرومایه و پست بوده اند که وقاحت همراه با پاچه خاری به جایی رساندتشان که می خواهند هر آنچه هست را ببرند و آنچه می ماند چون در دیگ آنها نمی جوشد .... سر سگ باشد!!!
پ.ن: خسته ام خسته.
ما را در سایت نسترن رها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 34